Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з моменту отримання клієнтом товару та
за умови, що товар не був у експлуатації , і вони не використовувалися, зберегли товарний вигляд, споживчі властивості та не зірвані ярлики.
Повернення товару відбуваються службою:
- Нова пошта (м. Львів,
відділення № 25, на Балюк Ірину, тел. (063) 037 04 24);
- Укрпошта (м. Львов, відділення №79040 на Балюк Ірину, тел. (063) 037 04 24);
НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ товар, надісланий з послугою «наложений платіж».
У разі, якщо товар був надісланий з браком, інший розмір, неналежної якості – вартість доставки оплачується за рахунок компанії.
У разі, якщо клієнту не підійшов
обраний розмір, не сподобався фасон, крій, колір – доставка за рахунок клієнта.
Кошти повертаються клієнту протягом 10 робочих днів з моменту отримання компанією поверненого товару.